Hogyan szállítjuk ki biztonságosan a rendelt horgászbotokat?
A CentrumZoo-nál mi is horgászok vagyunk, úgy mint te. Ezért maximális figyelmet fordítunk arra, hogy a horgászbot(ok) épségben odaérjen hozzád.
A horgászbotokat különös védelemmel látjuk el, amit úgy érunk el, hogy puha anyaggal becsomagoljuk őket, kitüntetett figyelemmel ott, ahol rendkívül sérülékenyek, majd egy erre a célra gyártott kartondobozba helyezünk el.
Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt terméket?
A délután 2 óráig leadott rendelést nagy valószínűséggel másnap megkapod. Késés csak abban az esetben fordul elő, ha a megrendelt termék valamilyen oknál fogva éppen nincs raktárunkban, de ebben az esetben minél előbb megpróbálunk értesíteni.
A szállítást legtöbb esetben a GLS futárszolgálat szállítja ki, kivétel csak a hosszabb bojlis botok és túlméretes vagy túlsúlyos termékek esetében fordul elő.
Mekkora értékű rendelés esetén ingyenes a szállítás?
Belföldön 35.000 Ft felett nem számítunk fel szállítási díjat, ami alól kivételt képez néhány nagyobb méretű termék. Ezeket a szállítási mód kiválasztásakor fogod látni.
Sérülten kaptam a terméket. Mi a teendőm?
Ha sérülten kaptad rendelésedben szereplő terméket, azonnal értesíts minket és küldj fotókat a problémáról az info@centrumzoo.hu címünkre.
Ha sérült volt a csomagolás, fotózd le azt, a szállító címkét is, és a futárral vetess fel jegyzőkönyvet. Ezeket is juttasd el email címünkre. Mi haladéktalanul intézkedünk, nem maradsz megkárosítva!
Nem tetszik a termék vagy nem jó méret vagy csak szimplán cserélni szeretném, van rá lehetőség?
A termék vásárlásától el lehet állni és cserére is lehetőség van, ha esetleg méretben nem megfelelő a horgászbakancs vagy csak más dobósúlyú esetleg más áttételű orsót szeretnél választani. Mindkét esetben vissza kell küldeni a terméket a címünkre, de azt ajánljuk, hogy elöbb jelezd a szándékodat felénk. A termék beérkezése utána a termék összegének visszautalását rövidesen megkezdjük (néhány munkanapot igénybe vehet). Termék csere esetén kérjük egyeztess velünk, ebben az esetben azonban fontos megemlíteni, hogy a termék visszajuttatását neked kell megoldanod a megadott címre, és a csere termék szállítási költsége is téged terhel, amit a termék küldésekor előreutalással, vagy utánvétesen is rendezhetsz.
Van lehetőség ajándékkártya vásárlására?
Igen, a webáruházunkban megvásárolható online, ami később felhasználható mind a webshopon, mind pedig a Szombathelyen megtalálható árúházunkban is.
Az ajándékkártya a nálunk megtalálható összes termék megvásárlására felhasználható, legyen az horgászcikk, kisállatos felszerelés, fémdetektor, ruházat... bármi, amit oldalunkon megtalálsz.
Tudok segítséget kérni termékekkel kapcsolatban?
Keress bizalommal emailban (info@centrumzoo.hu) vagy telefonszámunkon (9.00-17.30 között hétköznaponként) ami a weboldal tetején megtalálható és mi segítünk. Összetettebb kérdések esetén az emailt ajánljuk. Add meg telefonszámodat is!
Milyen termékekre vonatkozik garancia és mennyi ideig?
A fogyasztói garancia időtartama a magyar jogszabály szerint, az úgynevezett sávos jótállás a következő:
-10 ezertől 100 ezer forintig 1 év;
-100 ezer forint felett, 250 ezer forintig 2 év,
-250 ezer forint felett 3 év jótállással bírnak.
Hogyan érvényesíthetem a garanciát?
Garanciális probléma esetén kérjük írj levelet az info@centrumzoo.hu email címre, ahol kérjük írd le részletesen a problémát és amennyiben lehetséges csatolj fotót, leírást a problémáról, mellékeld a , számla másolatot. Ezt követően felvesszük veled a kapcsolatot, és intézzük a problémát.
Hogyan tudok regisztrálni és miért érdemes?
A regisztráció nálunk rendkívül egyszerű, csak kattints a weboldal tetején található profil ikonra, majd a regisztráció gombra. A regisztrációnak számos előnye van, mint például látni fogod az előző rendeléseid, de ezen a kívül a leadott még meg nem érkezett rendelését állapotát is láthatod. Kapsz egyedi ajánlatokat, és a regisztráltaknak szóló kedvezményekben is részesülsz!
Hogyan tudom megváltoztatni a jelszavamat, szállítási vagy számlázási információmat?
A weboldal tetején található profil gombra kattintva, az adatmódosítás menüpontban tudod megváltoztatni ezeket az információkat. Amennyiben a rendelésed leadtad, és azután módosítanál szállítási vagy számlázási adatot, azt a csomag feladásáig meg tudod tenni. Ilyen esetben értesíts minket telefonon vagy emailban is, nehogy rosszul menjen el rendelésed.
Elfelejtettem a jelszavam, új jelszóra van szükségem.
Ez sok mindenkivel előfordult már. Semmi baj ugyanis a belépésnél az elfelejtett jelszó feliratra kattintva az email cím megadását követően lehetőséged van új jelszó kérésre.
Leadtam a rendelést, de nem kapok visszajelzést!
Előfordul, hogy kimarad az email címből egy betű, vagy elütöd azt regisztráció során. Ha hibásan adhattad meg az email címed, értesíts minket, javítjuk a hibát, így a rendeléseddel kapcsolatban elérnek az értesítő levelek.